Content Marketing - nowe perspektywy dla wydawców

Content MarketingObecnie Internauci poszukują dokładnej, wartościowej odpowiedzi na swoje pytania, co przyczynia się do rozwoju content marketing również w Polsce.

Dzięki temu że celem tej strategii jest dotarcie do użytkownika poprzez jakościowe treści, content marketing to również szansa dla wydawców na zwiększenie ruchu na ich stronie, a także monetyzację domeny.

Co zyskuje bloger i właściciel serwisu?

Firmy, które pozyskują klientów w Internecie, stawiają przede wszystkim na jakość publikowanych treści, bowiem natarczywa reklama już się nie sprawdza. Dodatkowo zwracają uwagę, gdzie treść zostanie opublikowana - liczy się autorytet strony wydawcy oraz skuteczność w dotarciu do grupy docelowej. To co zmienia oblicze reklamy internetowej w Polsce, stwarza również nowe możliwości dla wydawców. Dzięki content marketingowi zyskują unikalne treści na swoją stronę, a tym samym zwiększają ruch. Dodatkowo mogą monetyzować domenę.

W jaki sposób pozyskiwać treści content marketingowe?

Działające na polskim rynku platformy w łatwy i szybki sposób pozwala reklamodawcom realizować działania content marketingowe, a wydawcom - dostarcza skalę zleceń. Wydawca może w jednym miejscu pozyskać atrakcyjną liczbę zamówień oraz neutralne artykuły dopasowane do tematyki serwisu. Pozyskiwanie treści odbywa się w dwojaki sposób - wydawca może samodzielnie zgłaszać się do projektów reklamodawców, a także otrzymuje artykuły bezpośrednio od nich. Sam decyduje, które zlecenia wybrać. Dodatkowo, w jednym miejscu ma możliwość śledzenia zleconych realizacji.